Close
Get This Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

aku tak berguna :'(


hari ny bukan hari baek aku , bergaduh dengan leroy and salah faham dengan atien . semalam time kadd jj aku tk layan fatin coz aku nak kena kann dea sempena birthday dea esokk . tapi dea dah salah faham and nami sendiri bg tahu leroy pasal aku tk layan atien . leroy puns kate kesian dekad atien coz aku buad dea mcmtho . tp ade dea tanye knp aku buad atien mcmtho ? terus jadi salah phm . leroy cakap mcmtho mcm aku ny tk berguna langsung . aku tk suke oanx nasihat aku walhal benda tho sala , shape tk sedih ? aku dah lha tk sehat , musibah laen pulak dtg kad aku . mati lebih baek aku rase . aku mcg dengan leroy puns gune bhse aku kau . tk ape lha mungkin semua salah aku . aku tk patut buad mcmtho kadd atien . biar lha aku tk gune kadd mata doanx . aku dah give up hidup mcm ny . pasal hal kecik jadi besar mcm ny . now aku off fone , aku tk nak masalah laen dtg . klw bule aku nak patah sim card , tunggu mase jea ny . biar lha tk ade shape yg dengar keluhan aku . aku teringin sangat leroy phm aku . sekarang hidup aku kosong . sedih sangat:face41:



Like and Comment yeah(:

0 ngomelan cik bedah:

Click me !