Close
Get This Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

16/1 my happiness day (:

semalam seronok gela celebrate birthday fatin plus ummi raja . wlaupun fone aku buad hal tk bule on , tp tah happy jea aku semalam . senyum kad mulut aku ny tk lekang langsung . tengs a lot god (: firstly , smpai kad ktm teluk pulai terus turun sementara tunggu nami and atien . after that naek ktm pergi teluk gadong pulak amek kek dekad rumah leroy . makan2 jap kad rumah leroy dlm pukul 5.10 baru gerak nek ktm pergi teluk pulai balek . yela nak tunggu raja balek dari subang . sampai dekad rumah raja kiteorang suprise dekad ummi raje , terus nyanyi lagu happy birthday:44:for ummi raja and atien . hhe:face28:spontan jea kiteorang nyanyi . words that came out of atien mouth is 'terharu nye aku' . of coz lha terharu kan . klw aku puns terharu orang celebrate birthday kite . macam2 makanan kad rumah raje , kenyang aku makan dekad rumah leroy puns still ade lg . but all aunt raje so nice and very sporting . after makan , kiteorang lepak dekad luar ramai2 and snap2 photo:51:. kelakar gela lha time tho . tk bule di lupakann . dari aksi belagak kuad sampai lha aksi lari gaya bapok . HHA . best siot . balek rumah puns dlm pukul 8.35mlm , naseb baek tk kena mara dengan abah . until now , i can't forget about yesterday . tengs all make me smile a lot . hha (:


Like and Comment yeah(:

0 ngomelan cik bedah:

Click me !