Close
Get This Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Hang with my mother and baby boy (:

Assalamualaikum , hheemoticon20 . Today iefa nak share cerita:face12: , klw tk suke dgn cerita iefa korang boleh angkat kaki:10: . Pagi td time mama aku tgh sidai kaen aku pergi mengusik mama , aku cakap kad mama jom kite pergi j.j sendiri , yela alang2 hariny abah aku bertapak tabung darah dekat j.j . And mama aku cakap lha , nty mama try tanye abah . Tk sangke pulak abah aku bg , coz selalu dea tk kan bg lepas mama coz yela mama aku kan tgh pregnant . Dlm pukul 11 a.m tho aku tolong mama aku masak sementara nak pergi j.j , dah siap masak dlm pukul 12tghari kiteorang bersiap2 . Kiteorang pergi klang naek cab:50: , then sampai klang amek bus banting pulak . Mengah aku time tho coz dukung adek aku yg berat 10kgemoticon20 . Sampai j.j pergi beli roti di La Boheme(eyh betul kea aku eja:s:) , dah siap beli terus naek lif pergi ke food court . Masing lapar plus haus , carik tmpt duduk mujur lha ade klw tk makan lha kau berdiri , hhaemoticon20 . Aku suruh mama aku duduk and aku pergi beli makanan , mama aku punye rice honey bbq chicken and aku sizzling mushroom . Dah mecekik darah bagai pergi lha kedai bear , saje jea tengok2 . Last2 mama aku berkenan dgn beg make up dekad kedai bear tho . Lg pulak , brg kad sane 2items Rm30 jea , so aku decide beli mase nak balik . Yela , coz sabtu kan tk ade plastic bag . Malas nak menjingjing . Then mase berhenti dekat wayang tho , mama aku tnye lha nak pergi mane lg ? Aku cakap jom lha pergi dekat harvey norman , then mama aku cakap tk paya lha turun dulu , coz kunk nak naek balek pergi beli bear and bag make up tho malas , baek pergi beli bear and bag make up dulu lepas tho baru lha turun pergi harvey norman . Aku puns ikut jela cakap mama aku . Sampai dekat kedai bear tho mama aku pilihkan bear:73:untuk si baby boy ny , dea dah dapat bear:73:terus hugging smpai tk lepas2 . And mama aku amek beg make up , time nak bayar tho cashier tho tanye lha nak plastic bag tk :120: klw nak kena bayar 20sen . So , aku tengok lha bag plastic nye mcm mane , rupe2 nye mcm plastic pasar . Hampeh betul , kedai cantik sampai plastic hancuss:x: Tibe2 mama aku cakap tk payah , baek beli paper bag . Haa nasib baik paper bag dea besar lg cantik , paper bag tho Rm6 . Murahkan :120: Dah bayar2 pergi dekat tandas level 1 , sebelah tandas tho ade bilik rehat baby . So kiteorang masuk lha , dok rehat2 sementara tunggu abah sampai . Dlm 1jam jugak lha kad dalam bilik rehat tho , pastho abah col cakap dah sampai so kiteorang keluar pergi jumpe abah . Abah cakap nak kemas2 dulu barang2 dekat tabung darah tho , so kiteoraang tunggu . Then abah bgtahu nak hantar brg dekat hosp dulu nty patah balek amek kiteorang . Kiteorang okay jea , aku pau lha abah duet cakap nak beli cake kad secret recipe . Abah aku hulur jela duet , aku amek terus pergi beli cake:43: . Aku amek cake cheese oreo and untuk ayah aku aku amek strawberry choclate:43: . Mama aku pulak nak pergi mkn dekad kfc , so turun bawah pergi mkn pulak dekat kfc . Waa bukan maen lg kiteorang makan sakan , hhaemoticon20. Then abah call:24:cakap suruh pergi dekat belakang bgunan j.j , kiteorang pergi jela tengok2 abah dah sampai . Mmg penat jalan2 hariny , bertambah layan nakal si baby boy tho . Mmg penat nauzubillah , smpai rumah aku terus tidur dlm 5jam mcmtho . Pastho bangun terus mengadap laptop wahahaemoticon20. Okay lha panjang bebenor entry aku ny . Rase2 tk larat nak bace , tk payah lha bace . Hhe:11:


Like and Comment yeah(:

0 ngomelan cik bedah:

Click me !