Close
Get This Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Hancur hatiku +,+

Sedih maa sabtu ny ingat nak pergi sunway tapi dorang ajak pergi j.jemoticon20Pergh ade ape sial dekat jj thoemoticon20Hm semua nak ikut cakap dorang , cakap aku tk nak dgr puns :face13:Cube lha carik tmpt yg menarik sikit . Haish:face6:Dari haritho lg aku nak pergi sunway tapi , sedih gela lha:face21:Apa yg aku harapkan selalu tk menjadi . Ape malang nasib aku ny:face36:Tk ape lha asal dorang happy , biar lha :67: aku yg terluke . Lepas ny aku dah malas nak rekemen kan tempat nak hang , biar dorang jea yg rekemen sendiri:face61:Aku follow jea , malas nak amek port lagi dahemoticon01Serius aku menangis pasal benda ny:face47:Hm yela aku terlalu ikutkan hati , last2 aku sendiri yg makan hatiemoticon20Padan muke aku:119:Hope korang enjoy lha sabtu ny okay:119:Biar aku sorang yg kecewa plus kecik hati:face22:Dah malas nak buad entry panjang2 , bukan dapat pae puns:face65:


Like and Comment yeah(:

0 ngomelan cik bedah:

Click me !