Close
Get This Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

hey im back (:

selama seminggu lebih kodd tk buad new post . bukan ape , act pada 23/1 jam 9.45mlm aku demam panas and kaki aku ade nanah yg sedang membengkak . perit wook menahan sampai menangis2 . then abah bawak aku pergi klinik kecemasan di HTAR . so time check up doctor cakap kaki aku ny dah teruk dan ade kuman yang memboleh kann attack buah pinggang aku . takut gela aku dengar time tho . and benda yang aku paling terkejut doctor soh aku masuk wad malam tho jugak . coz kaki aku tengah kritikal . first time siak masuk wad . then lama lha jugak kad klinik kecemasan tho coz nak urus kan pesakit yg laen . ramai sgt malam tho . dalam pukul 1.30a.m bertarikh 24/1 aku kena pergi bilik apetah , dea nak masuk jarum dalam tangan . mak aii serius kecut perut dengar . time masuk jarum tho aku just tutup mate dan menahan saked . hoho . dlm pukul 2a.m baru aku dihantar ke wad 7a . gela crowded lha time dlm wad tho . banyak sangat pesakit . naseb baek aku dapat bed yg selesa . rezeki kodd . dalam 10~11a.m , kaki aku kena cuci pulak dengan nurse . coz nak kena buang nanah tho . tapi tk saked lha . hari ketiga kodd aku kena pindah wad g3 . wad orang demam denggi . why yarh dea letak aku kad wad situ ? tk ape yg penting selesa and ade air cond . bertuah betul masuk hosp ny . ramai lha mem and sedara mara lawat aku time kadd hosp . terima kasih sangat kad you all:face57: and hari yg terakhir aku kad wadd 31/1 . time tho doctoc bagi aku discharge . tk hepy kodd , yela dok hosp seronok . ade oanx nak tengok2 kann kite . tp dok rumah ade puns fam aku jea yg tengok2 kann aku . balek rumah terus kemas bilik yg berhabuk tho . kaki puns semakin sembuh . ya allah terima ssangat . semoga aku dapat berjalan normal kembali . doa kann aku yeah ! harap saked kaki aku ny tk akan datang kembali . amin~ lepas ny banyak lha appointment dengan hosp . kena selalu check up . tk ape demi kesihatan aku jugak kann .


Like and Comment yeah(:

0 ngomelan cik bedah:

Click me !