Close
Get This Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

31 dis and 1 jan (:

  Hoho , sudah lama tk update blog . okay nak story sikit time 31dis , yarh my happy day (: yela kann celebrate ramai2 birthday boyfie aku di greenbox . seronok lha , sekurank2 nye dapat tengok dea senyum . ily sygs , dah besar dah sygs aku ny , HHA . nak tengok photo time kad greenbox ? jap yea nak upload

hah ny lha situasi dalam greenbox , ade ramai lg mem cume tk sempat masuk dalam gambar ny . HEHE . ny jea yg sempat aku snap . happening sangat time ny . mlm 31dis pulak aku smbut new year dekad kg baru with abah and mama , dapat mkm tomyam kad kg baru , my fav i like (: jap nak upload photo time dah countdown new year .
hha sememeh kann muke aku time ny . kelakar gela , tp tk ape biar kann jea . keesokan hari nye 1jan aku celebrate birthday leroy dekad rumah dea pulak , with nami , atien , fiezi , mama leroy , papa leroy and cousin leroy . hah seronok jugak lha . mama leroy masak sup mushroom my fav , aww ~ aku and atien asek tmbah2 jea smpai lha tinggal separuh sup tho . HHA . teruk gela , tp mmg sedap lha . ny photo time leroy nak potong kek .

hah ny dea , leroy muram coz aku tk nak snap photo dengan dea . HHA . alalaa sygs aku ny . tp memang best lha time celebrate kadd rumah leroy ny coz byk sgt mkanan smpai kenyang gela dibuad nye . btw , 31dis and 1jan memang hari best bg aku . ily more leroy (:


Like and Comment yeah(:

0 ngomelan cik bedah:

Click me !